2008-10-28

Allmänt / Permalink / 2





En slags nulägesrapport....




Så mina vänner,

det är så jävla vackert ute nu. Allting faller ned och dör omkring mig. Idag gick jag ned till sjön och kände första smaken av vinter i lufen.

Skriver som fan. Några timmar om dagen minst. Kanske blir det en del av Den Där Sagan Utan Slut, annars blir det en ny novell. Kanske...

Just nu, idag, i denna stund, är Predator av Vader världens bästa låt. Den får mig att känna mig mäktig, aggressiv och elak. En känsla av; kom igen bara världen - jag spottar i ditt nylle idag igen.

Igår började jag i Never Let Me Go och sträckläste hundra sidor, jävligt bra grejor. Får se om man läser ut den ikväll. Tack för tipset CJ.


Varför bilden? Sex veckor utan nikotin. Det ska firas med fett, socker och bubbelbuteljer av ännu mer tomma kalorier. Jag belönar mig själv och göder min fetma utan skam. 

Nog skrutit.





Nikotinsubstitut....




#1 - - Ing0:

Härligt och höra att du är en kreativ gottegris. :) kör hårt med skriveriet!

Kan du skicka en virtuell rövspark? Det behövs för jag är en lat jävel på att komma igång själv. :)

Alltid något man stoppar i mellan. Är det inte onani är det trolleri. Eller hur var det nu? haha



Ha det gott!



-RoOs-

#2 - - Lotten Kalenius:

Jag äskar musik som får en att känna sig mäktig. Jag rekommenderar den ryska marschsången "En Route". Ho ho, där har vi mäktiga män!

Till top