#1 - - Pål Eggert:

Danzig verkar ju inte så dum. Jag lyssnade på någon skiva av honom för massor med år sedan men tyckte inte det var något för mig. Kanske skall kolla upp honom.

Unleashed som du tipsade om i något blogginlägg är jävligt bra att ha i löpspåret. Enda kruxet är att jag får lust att sjunga/vråla med; "passion of christ", "a bastardchild was born" eller vad de nu sjunger och veva med knytnäven i luften.

#2 - - CJ:

Pål: Då har Unleashed lyckats med sin konst. Veva på för bövelen. Glädje är bra skit.

#3 - - Stewe:



pål: Om du gillade I don´t mind the pain, finns det mycket i danzigs katalog som du kommer att uppskatta. Kolla upp de fyra första skivorna till att börja med.

cj tipsade mig om unleashed och bör ha äran=), själv tycker jag att de är suveräna på samma sätt som motörhead - grym rock n roll som man återkommer till gång på gång.

Med vevande nävar såklart.

Till top