#1 - - Ingo:

Åh. LEsbian show! Den lyssnade jag på i bilen häromdagen. Hittade den på en gammal samlingsskiva från CloseUp. Tror det var från 1998 eller något sånt.

Stentufft.

#2 - - s:



ingo:

Lesbian Show har förgyllt många ljuva partaj (alltså låten) - Den är fördjäfla brau!

jag har samma platta, om jag inte minns fel så var det från skivbolaget Seasons of Mist.

#3 - - Ingo:

Hehe precis! Seasons of mist. En hel del pärlor där. och en hel del..eh..annat. :)

Gloomy Grims låt war på första spåret är lite festligt. Synd att deras resterande skiva sög pung upptäckte jag. :)

#4 - - CJ:

Crippled and Broken, så jävla grym låt.



Jag lyssnade mycket på Gloomy Grim ett tag. Skivan Life är nog bland världens i särklass fulaste omslag.

#5 - - stewe:

hela den skivan är rågrym, tycker videon till crippled and broken är riktigt bra också. Synd bara att inga musikkanaler spelar sånt utan bara reklamfilmer tonsatta av så kallad hiphop och r´n ´b.

#6 - - Ingo:

Hahaa snygg presentationsbild Stewe. ^^

#7 - - s:

ingo:

=)ser ut som man skulle bjuda carrietta white på skoldansen eh?

Till top