Drag Me To Hell

Film / Permalink / 2



Raimi vill skrämmas igen....





Ja, Drag me to hell är inte bara en übercool titel utan också namnet på en ny skräckfilm som har premiär i maj.
Sam Raimi
är tillbaka i regissörsstolen och gör renodlad skräck för första gången sedan The Gift, som jag gillade skarpt.
Sam ligger även bakom manus tillsammans med brorsan Ivan.
Jag väntar mig ingen ny Evil Dead, men däremot en dos fullgod underhållning.


#1 - - CJ:

Jag är skeptisk. Tycker egentligen inte Raimi har något alls att komma med förutom de två första Evil Dead. Jag har faktiskt inte sett The Gift, så jag ska ge den en chans.

#2 - - S:

Den lär inte förändra ditt liv, men the gift tyckte jag hade en trevlig liten story. Ribsis karaktär liksom blanchetts jordnära porträtt finns kvar i minnet och det borde vara ett bra betyg.



evil dead är en av de bästa filmer som finns. Jag är faktiskt inte så förtjust i evil dead 2, trean är rätt så okej. Sen gillar jag både darkman, crimewave och spidde-trilogin. Fast nu skulle det väl bli en fjärde film?

Till top