Inköpslista

Allmänt / Permalink / 2



Big Baby...



Vafan!
Man kan ju inte bara glo om samma filmer hela tiden... Hur bra än Hellboy 2 är att se om, så tröttnar man även på den. Sägs det. Så nu shoppade jag loss lite, och tar en andningspaus från att skriva romanen som aldrig blir färdig. Och jag är less på både discöveri, hitler channel och nikki cox´s kort-korta på komedicentralen .



Your Fat Bastard....



Det fick bli cracker säsong 1, ronnie coltranes paradroll innan han klädde ut sig i skägg och lekte med datoranimerade drakar.
Jag gillar den slusken, trots att jag inte är mycket för deckare i övrigt.




Hell-Oi...


På tal om fetma, fick det bli en Split jag länge suktat efter. Nu är min Argy Bargy-diskografi äntligen komplett. Fan nåt av det bästa Londons slumkvarter producerat!




Taking the world by storm...



Lite tungt som backup. Det fick bli Kataklysm senaste platta Prevail, till en helt okej slant. Hoppas den håller måttet.
Nu ska jag ge mig in i Slakthuset igen...
So it goes eh?



#1 - - CJ:

Kan rekommendera Kataklysms Serenity in Fire och In the Arms of Devastation.

#2 - - S:

Tack cj. Arms of devastation är den enda jag har, och jag gillar den skarpt. Snacka om krig, förödelse och pessimism i höga, fina doser..

Till top