Mer Cash

Musik / Permalink / 3





Suverän låt.. Suverän film... Gör en suverän musikvideo..



#1 - - Lolita:

Ja, det blev verkligen en cool effekt av kombinationen! Väldigt bra film.



Och visst är det intressant hur Johnny Cash gjorde bra ifrån sig ända tills han dog? Bara hans covers av Hurt och Like A Bridge Over Troubled Water. Han kunde ALLT. In a Johnny Cash way.

#2 - - Redatörhelvetet:

Fan, älskar Cash! Barndom för mig. Jag hade en mycket märklig barndom bestående av Johnny Cash, Janis Jopin och Elvis Presley. När jag var sju, åtta år lyssnade jag på dessa artister samtidigt som jag gjorde 3 minuters kortfilmer på super 8 mest som en ursäkt för att pussa på klassens sötaste flicka.

#3 - - S:

Lolita:

Absolut!

Han gjorde alla de där coverlåtarna, från mercy seat till one till sina. Måste vara trist för originalartisterna.



Redaktörfanskapa:

Fan vilken uppväxt.. Men musikaliskt är vi nog likartade, fast jag hörde mycket dansband o shakin stevens också. (sant!)





Till top