Latlördag

Serier / Permalink / 0






Falcon Export på burk och ryggläge på altanen.
Skriver lite slött, det blir mer verser än prosa just nu i dagarna. Rimmen vill inte komma, men försöker hitta flyt ändå, en rytm utan rim.

Jag läser om Jurtjyrkogården Det är gott att återse Stephen. Mellan varven unnar jag mig en novell ur samlingen Märkta Kort.

Och så klämde jag två album med mina nyfunna vänner i Bureau for Paranormal Research and Defense. Den är helt makalöst bra; skräck, humor, action och grym underhållning.
En ohelig grodkult en gång ledda av gamle ryske Rasputin har gjort gemensam sak med storföretag som i det fördolda är nazister med onda planer om världsherravälde.
Samtidigt är inte allt som det ska i BPRD-lägret med omlokalisering och besparingshot. Abe forskar kring sitt mystiska förflutna och ny befälhavare i form av en hard-ass sergeant som för inte så länge sedan återvände från andra sidan graven.

Ja jag förstår vad ni tänker, en ny beställning måste till snarast....




Till top