Leende Blodsprängda Ögon 2

Skräckbuskis / Permalink / 0

 

 

 

 

 

Tillbaka i bygdegården fanns inte ett spår av Tanja. Alla fruntimmer verkade uppslukade av jorden. Två gubbar sov i ena bordshörnan och handlarens söner bröt arm med sina vänner under svettigt stånkande.

Väl i PV:n såg jag att kvartingen var tom. Lika bra det. Kisande med ett öga åt gången körde jag därifrån. Jag skulle hem till Skånes platta jävla landskap. Till korvkiosken i Abbekås och deras underbara mosbricka.

Men vid nästa krök gick min pippigula stolthet i diket. Det är Jämtlands vägar i ett nötskal. De har knappt ens hört talas om infrastruktur däruppe. Efter två rejäla försök att få upp kärran från diket, så jord och gräs sprätte åt alla håll gav jag upp och tog apostlahästarna in mot stan. Där fanns åtminstone ett stadshotell, med bar och allt.

 

Det var en deprimerande promenad som jag företog mig. Mitt humör var ännu sämre sedan jag slagit i pitten i ratten när jag vrängt mig ur PV:n. Jag gick längs vägkanten med händerna nerkörda i fickorna och med skavande röv i de alltför trånga finbyxorna.

”Fattas väl bara att det skulle börja regna med, ” surade jag i mustaschen och hörde sedan en åskknall. Helvete då.

Regnet som kom var kallt, hårt och blött.  Det hela var en obehaglig upplevelse. Ja lite som att medverka i en wetsex-film från Grönland, tänkte jag och flinade.

Åtminstone hade jag inte ont någonstans. Ja förutom i min skavda röv då. Gud vad jag hatade att gå. Hade aldrig promenerat i onödan en enda gång i mitt liv. Gå och hämta posten lille Argasi, hade min mor sagt ibland. I helvete heller, hade jag tänkt och tagit sparkcykeln.

Gå till grannen och hämta öl Argasi, hade min far sagt. I helvete heller, hade jag tänkt och tagit bilen olovligt för att köra runt kröken. Ni förstår poängen. Och nu gick jag här. Traskandes som en jävla luffare med det lilla hår jag hade ståendes på ända och med en pitt som låg och skavde på kalsonglinningen. Helvetes finska till att vägra en ett ligg.

Piss och papir, som dansken säger!

 

Det där förbannade regnet gjorde inte saken bättre. Det piskade ju för jävulen ner nu och jag började överväga om jag skulle gå tillbaks till PV och tokrunka till fantasierna om en bantad Tanja? Nä fan. Jag hade för dålig fantasi och fan om jag inte var närmre Vreshult nu.

”Tur att det inte blixtrar iallafall”, tänkte jag när en åskvigg nästan fick mig att skita ner min skånska röv. Det var ju själve satan. Åskan rev genom himmelen som om Tor snortat amfetamin och fått för sig att ta en fylletur med sin vagn. Regnet hamrade ner som sylvassa piskrapp och infanterielden i röven och mellan benen skavde värre än någonsin.

”Förbannade sadistjävel!”, skrek jag med händerna höjda mot himmelen. ”Vad har jag gjort dig för ont din satans bög till Gud!?” En blixt vrålade ner i ett träd bredvid mig och skiten sprängdes i luften. Det virvlade träflisor och bark över mig i ett ozondoftande helvetesmoln. Jag drattade såklart på arslet ner i en vattenpöl. Med slokande mustasch tog jag mig upp på darrande ben. ”Nu var du rolig va? Helvetes, jävla…”

När jag stod där och mumlade svordomar som skulle fått Lucifer själv att bli mörkrädd, såg jag plötsligt strålkastare leta sig fram bakom mig. En bil.

”Heliga Horor! Jag är räddad ”, gurglade jag och plaskade ut i vägen med en smutsig tumme höjd. Här ska liftas tamigfan!

 

Jag stod med gapande mun och stirrade när en mattsvart Buick Eight på mullrande tomgång bromsade in framför mig. Ett blött ljud av en våldsam motor, som med sina liggande cylindrar kunde explodera i ett jävla vrål. Det visste jag allt. Inte fan hade jag själv råd med jänkarbil men nog visste jag.

”Nå. Ska du ha lift min herre?”

Kvinnan bakom ratten var en tigrinna. En spinnande katt som strålade av porr rakt i ansiktet på mig. Hennes hy var sensuellt sminkad väldigt vit, och hon hade en röd blomma vid örat. Brösten framhävdes av en randig och väldigt åtsittande tröja. Jävlars hon kunde ju nästan styra ratten med rattarna.

”Hää,” sa jag som ett fån.

Kvinnan kammade bak en korpsvart hårlock och höjde ena ögonbrynet.

”Självklart”, fick jag äntligen fram. ”Öh. Jag menar jag är lite blöt i röva bara.”

”Det gör inget lilla gubben, du kan hänga dem på tork över baksätet ”, spann hon. Jag jublade inombords då jag klev in och satte mig i. Femtiotalsbrudar med raggarbilar! Jippii nu får du säkert ligga!

Jag tittade försiktigt i ögonvrån för att inte verka alltför framfusig. Runt hennes breda höfter bar hon en sexig skinnkjol som knarrade lätt då hon satte sig tillrätta och la i en växel. Jag såg att hon hade en tatuering på vaden. Var det en fladdermus?

Hon slickade sig om läpparna och såg på mig med stora mörka ögon. Jag blev knäsvag och pillen dansade hambo i kalsongerna.

”Så,” sa hon med släpig röst. ”Vart ska vi?”

”Arr, närmsta stad blir bra. Är det inte Vreshult som ligger här någonstans?”

Hon nickade och tryckte gasen i botten. V8:an exploderade och jag trycktes bak i sätet.

”Hupp, här går det undan,” sa jag med ett slappt flin.

Kvinnan åmade sig litegrand och rättade till kjolen. Hon sa inget och vindrutetorkarna vevade på i jämn takt. Jag försökte igen.

”Ahem. Jag heter Argasi. Kommer långväga ifrån. Skåne du vet. Hörs kanske på dialekten?” En tryckande tystnad, bara V8:an under huven som vrålade genom den regniga natten.

”Så…vad heter du då?” Nu fick hon väl fan säga något. Jag började få slut på kallprat och det kliade i röven.

Plötsligt bromsade hon in. Jag flög fram och slog pannan i instrumentbrädan med en platt smäll. En stöt for längs ryggraden ner i brallan och kuken slaknade tvärt.

”Ajsomsaatan! Vad gör du kvinna?”

Hon vände sig om sakta mot mig och jag såg att hennes läppar var särade. Sakta slickade hon med en rosa tunga runt den fylliga putmunnen. Den ena handen hade letat sig ner på utsidan av skinnkjolen och smekte hennes underliv. Mina ögon for upp och staken var som ny igen. Givakt för helvete!

Jag satt gapandes och tittade på när hon förde sin hand under kjolens kant och med ett lätt krafsande ljud smekte sin fitta där under. Hennes andhämtning blev häftigare och häftigare. Motorn brummade fortfarande någonstans i bakgrunden men jag hörde den knappt. Jag hade fullt upp med att titta.

Hennes vänster hand hade nu varsamt börjat smeka de välformade pattarna på utsidan av hennes randiga tröja. Hon rörde sig rytmiskt och liksom juckade där i sätet på sin egen hand, djupt begravd i fittan på henne. Det knarrade i skinnkjolen och jag blinkade allt fortare för att inte missa något.

Jag var i extas!

 

 

 

 

 

Till top