Skymning över Hisingen

Böcker / Permalink / 6

 

 

 

Emma...

 

 

Högsbo-Hisingen-bloggen har blivit en favorit i höst, läser den hellre än bokhororna som jag sedan ett tag lessnat rejält på. Författaren Pål Eggert som inom kort (?) utkommer med boken De Döda Fruktar Födelsen har blivit utfrågad och svaren är riktigt roliga att läsa! Detsamma gäller Emma Lindgren som debuterar i nästa Eskapix, hennes svar finns att läsa Här

 

 

Pål..

 

Sist men inte minst.. I ett tidevarv när media o de andra gjorde stor affär av att det minsann Äntligen Fanns En Riktig Svensk Skräckförfattare iochmed en viss blackebergsvampyr, agerade CJ Håkansson bräckjärn mot kistlocket för att släppa lös den alternativa, subkultursformade skräckgenren, som är ute efter att skrämmas, som inte straffar de skyldiga utan också de försvarslösa och sliter itu allt du hade kärt. Alltid lika kul när han uppmärksammas; kolla in Elin och Siskas frågestund med CJ Håkansson Den är bra, trots att jag gillar CJ och håller inte med om att han är en "hemsk författare".

 

Cj..

 

 

#1 - - Pål:

Herregud, jag får anställa dig som PR-agent, Stewe. Får göra ett helikopterrån först bara, så jag kan ordna med din lön.

#2 - - Maria:

Jag gillar också Högsbo-Hisingen-bloggen, är glad att jag har hittat den. :)

#3 - - Elin:

Åh, men jag menade ju inte att han var hemsk som i hemkt dålig utan hemsk som i skräckförfattare. CJ är bra!

#4 - - CJ:

Oj, tack för uppmärksamheten! Nu är det jag som får betala dig. Fan, vi borde allesammans ha en agent. En sådan där ostoppbar kille eller tjej som inte tar nej för ett svar och som kan tänka sig att hjälpa ett gäng småfiskar.



Jag tyckte rubriken var fyndig och min flickvän gick runt och fnissade åt den hela dagen. :)

#5 - - s:





Pål:

...låter fint=)



Maria:

Dito!



Elin;

haha, jo jag förstod vad du menade=)



Cj;

En gemensam agent låter som en plan, Pål får göra det där helikopterrån först bara.



#6 - - Emma:

Hoho, den där bilden är ständigt populär.

Jag kan hjälpa till med rånet. Ni ser ju att jag vet hur man handskas med vapen.

Fast jag känner min lite utanför som inte har luva på fotot som de andra tomtarna ;)

Till top