#1 - - Cadial:

Jattekul att se Sham 69's vinnarlat har!

Jag anvander alltid nagra dagar pa sommaren till att forbereda nytt material till gitarreleverna. Denna sommar blev ett tema "punk", och till min stora overraskning hade latarna som jag klassat som karakteristiska punklatar helt andra rotter...

California sun (inte Ramones)

I fought the law (inte Clash!)

Men Harry up Harry tycks sta sig: Sham 69!

Keep on rockin'!

#2 - - CJ:

Så det är inte bara jag som verkligen HATAR ordet och begreppet fredagsmys?

#3 - - Sundin:





CJ;

hahah, fredagsmys är ju ett begrepp som gjort för att förvanska och depravera.



Cadial:

Det finns en annan punkgrupp (minns inte vilken) som körde en alternativ cover som gick "I fought the law and I won"

Sham var antagligen en av alla tiders bästa gäng. Jag älskar verkligen hurry up harry, borstal breakout och If the kids are united, samt en massa andra.



#4 - - CJ:

Dead Kennedys, tror jag du tänker på.

#5 - - Anonym:

CJ:

du har så rätt så!

#6 - - Cadial:

Maste forsoka youtuba upp den; later positivt!

Till top