Liv

Serier / Permalink / 6





Efter att ha läst en hel del Kellerman på sistone var det skönt att byta ut seinfeldplankande och latte mot
Liv Strömqvist Prins Charles känsla.
Det är möjligen något plamfettartat mellan varven, men attityden och humorn förlåter det mesta.
Rekommenderas.

















#1 - - Emma:

Jag älskar allt hon gör, hon är helt briljant!

#2 - - Maria:

Jag skrattade så mycket åt Prins Charles känsla. Hur bra som helst, även om den blir lite vifta med plakat över det ibland.

#3 - - S:



Emma;

jag har inte läst så mycket av henne ännu, är det nåt album du speciellt vill tipsa om?



Maria;

Den var askul, men jag delar din kritik.

Men engagemanget och ilskan bakom penndragen var jävligt upplyftande.



#4 - - pål:

Jag har fortfarande inte läst den, men ett av hennes tidigare album. Önskar jag kommit på det där med märkeskläder kontra lättklädda själv...

#5 - - pål:

Man skulle skicka ett ex av albumet till vissa individer, t ex landstingsrådet Gudrun Brunegård (KD, vad annars?)



”Hur ska man klä sig för att vara en god kristdemokrat?

– Man ska inte välja de kortaste kjolarna.”

#6 - - Anonym:





Pål;

Ja, önskar också man kunde klämma ur sig såna där oneliners som liv.

Men humor mot en kristdemokrat? Seriöst, det fungerar nog lika bra som diskvatten vid en exorcism eller inlagd löksill mot dracula.

Till top