Intresseklubben antecknar

Allmänt / Permalink / 0

Enkät snodd från nånstans


ABOUT ME
Eye color: Blåögd.
Hair color: Close-shaved.
Right-handed or left-handed: höger.
Signe: Våg.
Bad habit: Disträ, glömsk, pessimistisk grundsyn, och en hel massa annat.
Good habit: Jag bryr mig väldigt om personer jag tycker om. Är disciplinerad och fokuserad när det behövs.

FAVORITE
Color: Gillar öststatsnyanser av grått, höstfärger och svart.
Candy: Snacks och läskeblask.
Holiday: Jul.
Season: Alla har sin charm, men jag lessnar snabbt på dem.
Food: Det asiatiska köket, kryddstarka grejer och husmanskost.
Band: Just nu är det Punk som gäller hela jävla dan.
Day of the week: Fredag.

WHERE I AM
Outside my window: En förfallen trädgård som så sakteligen vissnar till höst.
The music I’m playing: Antipati- Frågor som rör det allmänna
I’m wearing: Slappedress; brorsans urtvättade tröja från knutssons åkeri, grå mjukisbrallor och innetoffler. En skam för subkulturen med andra ord.





HAVE I EVER
Kissed a stranger: Guilty as charged.
Broken the law: Hell Yeah.
Been on TV: Nej.
Shoplifted: Absolut.
Fulfilled a dream: Ja men har flera kvar.
Hurt somebody: Fysiskt, psykiskt och ibland mest på skoj.
Been hurt in return: Fysiskt, psykiskt och ibland mest på skoj.

RIGHT NOW
Mood: Trött/Rastlös. Men orkar inte direkt ta mig för nåt för jag är trött som sagt.
Time: 18:47
Lipstick: Nä bara skägg.
Plan: Natta ungarna, duscha och kolla mad men säsong 3.








Till top