Bored Beyond Belief

Allmänt / Permalink / 0



Sjuk och uttråkad. Det är då man fyller i enkäter...
och tittar på kattbilder.


Vad gjorde du kl 08 i morse?


Låg och snörflade.

Vad gjorde du för 15 min sedan?

Kliade mig i ögat, förde kaffekoppen från vänster till höger hand samtidigt som jag startade datorn.
Och snörflade.


Det sista du sa högt?

"Det var då själva..."

Vad har du druckit idag?

kaffe.

Vad var det senaste du åt?

Banan.

Vad var det senaste du köpte?

Spider-man säsong 3 till någons födelsedag. Internethandel är skiten.

Vad är det för färg på din ytterdörr?

Bländande vit.

Vad är det för väder hos dig nu?

Strålande sol.

Godaste glassmaken?

Choklad.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Är det här vad du kallar kärlek så vill jag inte längre va med.

Sover du tungt?

Som en get.

Drömmer du mardrömmar?

När jag väl drömmer blir det nästan alltid mardrömmar, eller "marisar" som grabben kallart.

Favoritklädsel?

t-tröja, munkjacka, jeans och gympaskor.


Favoritlåt just nu?






Vad ser du om du tittar till höger?

Ett kattaskrälle som vill komma in genom fönstret.

Vad gör dig glad just nu?

Samma gamla vanliga.

Vad ska du göra härnäst?

Släppa in kattaskrället.

Höger el vänsterhänt?

Höger.

Humör just nu?

Mulet med chans till åska.

Favoritgodis?

Saltlakrits.

Kläder just nu?

Fula shorts och en sönderfallande motörheadtröja från grekland.

Hur många kuddar sover du med?

Det finns bara en.

Spelar du ngt instrument?

ingt instrument

Morgon eller nattmänniska?

Jag är ett kreatur av natten.

Vad är viktigast för dig?

Familjen.

Är du kittlig?

Ibland mer än annars.

Snarkar du?

Inte så att jag själv har ont av det.

Är du bög?

Jag är så hetrosexuell att jag har en egen parad.

Stjärntecken?

Du kan vara stjärntecken.

Äckligaste insekten?

Kackerlackan, Gråsuggan och muf.

Stökigt el välstädat?

Stökigt!

Vad längtar du mest efter just nu?

Den friske har många önskningar, den sjuke bara en.

Hur lång är du?

1.83

Tycker du om kinamat?

Vem är egentligen kines? Med tanke på hur många olika folkslag som ryms inom regionen Kina,den brittiska kolonisationen och invandringen från övriga länder så är det svårt att säga vem som egentligen är "kines". Finns ens kinesisk kultur? Eller mat? De flesta av deras sedvänjor har kommit utifrån så du får vara god att förklara vad du menar.

Tycker du om kaffe?

Se nästa fråga.

Vad dricker du till frukost?

Kaffe.

Sover du på någon särskild sida?

Ryggläge.

Tycker du om att mysa?

Beror på med vem.

Är du en beroendemänniska?

Jag är åtminstone en människa.

Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nej. Men min förstfödda systerson har samma slutsiffror i personnumret.

Har du någon gång testat narkotika?

Någon gång är ingen gång.

Coolaste ärret på din kropp?

Min permanenta pula i pannan kanske.










Till top