Keep on Rockin in the Free World

Allmänt / Permalink / 4



När jag såg det här blev jag helt osökt påmind om att det var alldeles för länge sen det var "eskapixträff"

Antagligen har det att göra med likheten av det intellektuella utbytet mellan kreativa själar.

 

 

 

 

 

#1 - - Pål Eggert:

När det kom fram till sånginspelningen skrattade jag högt :D. Hmm, vissa likheter med exapixträff finns nog...

#2 - - Ing0:

HAHAaa. Absolut Eskapix-träff vibbar över det hela. :D

#3 - - S:



hihi, själv garvade jag högst åt derans "Firmafest" och "baktakt din jävla fylltratt"

Passade min låga humor=)

#4 - - Mr X:

Ha! Ha! Påminner inte så lite om våra träffar. Kom på mig själv med att tänka att jag saknar er...måste träffas oftare. Jag behöver verkligen brainstorma tillsammans med kreativa virrpannor:-)

Till top