Ljuspunkt

Allmänt / Permalink / 6



Jag fick inget stöd när jag började skriva. Varför ska du hålla på med sådan skit, skaffa dig ett riktigt jobb i stället. Mamma vred sina händer och tyckte att jag kastade bort mitt liv. Föraktet för det abstrakta och oron för att jag inte skulle kunna försörja mig manade fram hån och oro från min omgivning. Sluta göra dig till. Någon Stephen King blir du aldrig.



En ljuspunkt är iallafall att vännen CJ äntligen fått ihop en knegarkrönika till zenit igen. Som alltid suverän.
Nu hoppas vi bara han kryar på sig tillräckligt i ryggen för att färdigställa Köttets Undergång.







#1 - - Henrik H:

Fan, vad jag känner igen mig i det där citatet. Själv kämpar jag fortfarande mot mina demoner - och en av anledningarna till att jag valt ett liv i skuggan, att inte förhäva mig och "göra mig till"...



Håkansson skriver i sanning så jävla bra. Som vanligt.

#2 - - Ingo:

Mannen,Myten,Skägget. :D

#3 - - CJ Håkansson:

Tack, tack! Roligt att någon uppskattar det.

#4 - - S:

Cj;

Så lite så, fortsätt skriv du bara.

#5 - - Anonym:

han har skrivit en innan ochså http://www.arbetarenzenit.se/satt-skracken-pa-papper/

#6 - - S:

anonym;

jag vet, är säker på jag har länkat dit innan.

Till top