Svidande...

Böcker / Permalink / 7








"Mellan dina pungkulor och rövhålet sitter det en liten skinnbit. Man ser den aldrig om man inte är ormmänniska eller onaturligt förtjust i speglar. Du vet vilken jag menar. Män kan tänka på området framför den i timtal och nästan lika länge på området bakom, men den där lilla skinnbiten?
Orättvist försummad."
Han tog upp ett par spikar och klirrade milt med dem i ansiktet på Goyle.
"Det tänker jag ställa till rätta i dag. Jag tänker börja där och fortsätta utåt, och tro mig, när jag är klar kommer du att vara medveten om den där skinnbiten resten av livet. Du kommer åtminstone att vara medveten om stället där den har suttit."


-Ur Det Yttersta Argumentet









#1 - - emma:

Ont...på vilken sida händer det här? (-_-;)

#2 - - S:



haha, vilken fråga! Sidan 201, bok 2 är det förresten, glömde jag skriva.

#3 - - Emma:

Haha. Jag kommer ha glömt bort den här texten när jag väl har böckerna, så gör en anteckning så jag är beredd när den dyker upp igen.. :D Min skalle är fortfarande full av raspar och nerfilade tänder från första boken ^^

#4 - - Ingo:

Jävlar i min låda. Låter plågsamt!

#5 - - S:



E-J;

haha, så det är nåt slags sätt att stålsätta sig??



Ingo;

Snäppet tuffare än näsborren eh, bäst du övar inför nästa Pixparty=)



#6 - - sandra:

haaaaalleluja!

#7 - - S:





Sandra;

Gillar du va?

=)

Till top