Blodsbunden

Publicerat / Permalink / 4






"Så rörde den gamle mannen Elinas ansikte, hans fingrar löpte över hennes kind och hennes nakna mage, ned över låren. Heta sommardagar brukade jag lägga henne med bara en blöja på sig, hon sov mycket bättre då. Elina tystnade och tittade på den gamle mannen med stora ögon, sträckte ut sin hand och greppade om hans rynkiga finger. Den gamle drog handen till sig, böjde sig nedåt och stoppade den i sin mun.
Med ett suckande ljud åkte Elinas hand in mellan de tandlösa gommarna, mannen rörde huvudet nedåt, tog hennes späda underarm, ända upp till armbågen in i munnen, innan han sakta lät den glida ut igen. Hal och glänsande av saliv.
Jag minns hur jag greppade karmen i vardagsrumsdörrens öppning, för att stötta mig själv. En plötslig yrsel, som illamående, fick mig att vingla. Samtidigt var det inget sexuellt i det jag såg, det var så uppenbart en akt av kärlek. En annan sorts kärlek än den vanliga köttsliga mellan vuxna människor; istället oskyldig och ren, fylld av ömhet. Som när tanter nyper spädbarn i kinderna, eller när ett hondjur varsamt bär sin avkomma i nackskinnet."






Eskapix är en oberoende kulturrörelse som verkar för individens frihet,
en dröm om ett bättre samhälle och en verklighetsflykt till ett underland som bara finns i fantasin
.


Vridna Historier Innehåll


Sleazy Economics - Henrik Holmström

Roughies, Porr På Liv Och Död - Magnus Blomdahl

Svarta Mary - Sandra Christiansen

Stjärnfall - CJ Håkansson

Penny Dreadfuls - Martin Glännhag

Djupet - Malin Rydén

Barnförbjudna Sagor - Johnny Dahl

Skräcken I Säven - Mariott- Watson

Dead Woman - Lova Lovén

Blodsbunden - Stewe Sundin







KÖP ELLER DÖ

















#1 - - HH:

Tack för din medverkan, Stewe och tack för senast!

#2 - - 88:

Ha! Ha! Nu såg jag att DN skrivit något om någon svensk skräckvår...och inte ett ord om Eskapix. Som vanligt. Det beror förmodligen på att Eskapixgrottan ligger utanför tullarna och därmed inte räknas. Att våra böcker faktiskt ges ut i Astrid Lindgrenland där en tatuerad och piercad Emil löper amok i Lönneberga med motorsåg verkar inte tillräckligt kulturellt:-)

#3 - - sandra:

Du är grym Stewe, men det vet du redan att jag tycker!



Henrik, tjata sönder deras öron!

#4 - - S:



88;an:

Jag är stolt över att medverka i sammanhanget.

Ta det som ett gott betyg att parnassens palats håller porten låst. Fyll motorsågstanken med rysk diesel, det är gott om trähattar därute som skulle behöva fällas en gång för alla...



Sandra;

Detsamma, verkligen!



Till top