Return of the Madman

Allmänt / Permalink / 2




 


Jag kallar mig aldrig för kunnig inom konstformen skrivande eller litteratur. Ändå gör jag det ibland. Sporadiskt. Långt ifrån en produktiv jäkel. Kvaliteten varierar fenomenalt. Tror jag. Det är få som bemödar sig intressera sig för det jag hamrar ner på pränt. Dock ni få som ger feedback är guld värda.

Men som sagt ändå gör jag det då och då. Varför det? Inte fan vet jag. Kanske är det ett sätt att berätta för någon annan om bilderna som finns i mitt huvud. Bilderna och skiffret som ligger där och virvlar runt i en malström. Nitade i granit av musik som ger en hopp, filmerna som sparkar en i skallen och får mig att leva. Löjligt klyschigt att vi är få som förstår det hela. Som kopplar växlarna i vad som händer på pappret när bokstäverna trollar sina tricks.

 



Ingo om skrivande finns att läsa HÄR

Läs sedan Ingos novell Åtgärd och njut av framtidens arbetsmarknad.

 

 

 

 

 


#1 - - Ingo:

Tack som fan för länkandet och allt sånt därnt. :)

#2 - - S:





Inget att tacka för.

Till top