Äkthet

Allmänt / Permalink / 4



Porträtt av en kvinna


Första gången jag stötte på Sandras skrivande var på den tiden hon skrev renodlade porrnoveller som sitt alter ego Alice. Jag blev helfrälst. Sveptes bort. Få personer har den språkhanteringen. Få personer är lika egensinniga och tar avstamp i avskalad äkthet som Sandra.

Jag läste sida upp och ner. En natt skrev jag ett brev. Hon skrev ett tillbaka. Några år senare är jag stolt över att kalla henne min vän.  Klicka på länken ovan och sveps bort en stund du också.


#1 - - Pål Eggert:

Ännu en av Eskapix bättre novellister dessutom...

#2 - - sandra:

Jag satte mitt te i halsen precis. Och är generad. Men, tack som fan, jag är lika stolt över få ha dig som vän. Och tack till dig med Pål.

#3 - - 88:

Sandra är en fantastisk talang, och jag är stolt att få äran att publicera henne.



Det är i sanning en härlig "fyrklöver" (CJ, Malin, Sandra och du, Stewe. Tack!) som förgyller Eskapix...

#4 - - Anonym:



P;

Javisst- Eskapix är inte bara en grogrund för subkulturella skräckskägg utan också plantskola för sveriges mest blommande författarinnor.



S;

Tack själv för din text, så bra.



88:an

Tack själv för att du och eskapix finns.



För övrigt borde du ragga på svagis - han är så jävla bra:

http://svagheten.wordpress.com/



Till top