So Long

Allmänt / Permalink / 7


Ja mina vänner...
Nedanför följer novellen Nemesis Divina, som fanns att läsa i Eskapix volym 7, och som tillkom sporadiskt hösten nollåtta. Den var från början inte tänkt att bli en novell, utan mer en text att spilla ilska och frustration över. Men så småningom blev det ändå ett sammanhang, en berättelse började skönjas, och till de ljuva tonerna av extremaggressiv huliganpunk och hamrande hårdrock färdigställdes den under ganska angenäma former. Ett tack än en gång till Markus mackan Andersson, som gav konstruktiv kritik.

Och med den här novellen gör jag ett uppehåll med det häringa bloggeriandet. En skål och en hälsning till alla som läst och lämnat kommentarer. Kanske ses vi efter årskiftet, eller kanske inte alls. Vi får se om det känns kul igen. Tills vidare ska jag sikta in mig på att skriva, smutta must och ta det allmänt piano.

-s.












#1 - - Pål:

Fortsätt gärna surfa in på min och gemensamma vänners bloggar. Så vi inte känner oss så ensamma. ;-)

#2 - - Emma:

Näääee, det finns ju så få läsvärda bloggar! Tråkigt att du slutar/pausar. Jätte. Men tid är ju jämt en bristvara, så nog förstår jag.

#3 - - H:

Vad fanken ska jag läsa nu? Börjar ju alltid dagen med att segla in på din alltid lika läsvärda blogg. Men förstår att tiden alltid inte räcker till...

#4 - - Ingo:

Hoppas lusten kommer tillbaks. Jag vet hur det är. Dock har jag ju mest fyllt min blogg med skit tillskillnad från din egen domän. :)

#5 - - CJ:

Trist men förståeligt. Hoppas lusten och tiden återkommer.

#6 - - s:



Tack för de fina orden kamrater, och tack för att ni har förgyllt mina inlägg med era kommentarer. det roligaste med sån här blogg är ju i slutändan själva kommunikationen med likasinnade.

och pål; givetvis!

#7 - - Cadial:

...och alla hoppas att du anvander tiden produktivt; till novellsamlingen!

Till top