Captain Howdy Blues

Dikt och Rim / Permalink / 7











For whom the hellbell tolls

Lil´ satan it tolls for thee

A soul for sale

So grab your tail

And go, daddy´s busy bad seed



No rest for the wicked

Another day another deadly sin

Sweet possession

Is my obsession

So rub your Ouija and let me in



Do you know what she did?

Your cunting daughter gone raving mad

Watch out faggots

You lousy maggots

The bitch wants me and she wants me bad



My nose to the grindstone

and my shoulder to the wheel

I´ll rock your bed

I´ll spin your head

I work all night girl to make you squeel



Shove your holy water

And the power of christ that compell

Listen priest

I am the Beast

Let Jesus fuck you all to hell





 

#1 - - CJ:

Captain Howdy indeed!



Hahaha "I'll spin your head"

#2 - - Pål Eggert:

Du borde verkligen försöka hitta någon som kunde tonsätta de där texterna.

#3 - - CJ:

Bilda ett eget band som heter "The Batty Blatty"! :D

#4 - - Ss:

haha, ni är för vänliga.

Själv är jag mest nöjd med

"So Rub Your Ouija And Let Me In"

Den låter rolig liksom.



ett band hade varit skitkul, om jag kunnat spela nåt. The Merry Merrins kanske? Eller Father Karass Carcass?



#5 - - ingo:

Fan jag hade bestämt för mig att det var Jan Malmsjö som besatt Regan. Jahapp tji fick jag. ;)

#6 - - CJ:

Jag tänkte också på det. Rub your Oujia är en grym textrad. På sätt och vis har du fångat hela andan av vad Exorcisten EGENTLIGEN handlar om. Förfasandet över puberteten. Under alltsammans finns den "gräsliga" tanken att Reagan kanske gillar att vara besatt.

#7 - - S:

Joakim:

ursäkta, men är det inte först i uppföljaren det börjar snackas om Pazazu?

Till top