Behemoth

Musik / Permalink / 4





Polsk Export...



Den gode  Metalbiblotikarien tipsar om att Behemoth smiskar in nytt material. Jag gillade två senaste plattorna, det är lättsmält mangel som klår det mesta. Jag tycker nya given låter lovande, eller lyssna själv H Ä R A
Nån dag ska jag lära mig hur man lägger in själva spelaren i inlägget istället för att köra länkar...




#1 - - Saga:

Hej S!

För att lägga in en youtube-video på bloggen kopierar du bara Embed-texten som finns i inforutan högst upp till höger på youtube när du kollar på ett klipp.

Sedan klickar du på HTML-symbolen (Infoga/Redigera HTML-kod) när du skriver blogginlägg och klistrar in koden där. Voila! ;)

#2 - - CJ:

Jag har gjort ett sex års uppehåll från Behemoth, men blev positivt överraskad av förra skivan. Trodde aldrig de skulle få tummen ur och faktiskt hitta på något intressant.

#3 - - S:



Hej saga, och tack. Jag ska göra ett försök nästa gång...



Cj: gillade du inte demigod? Det var med dem jag (och fjortisar över hela världen) upptäckte dem.

#4 - - CJ:

Jag har för mig att jag tyckte den var okej, men jag tror inte jag har kvar mitt ex av skivan faktiskt. Jag tyckte de lät för mycket som alla andra vid den tidpunkten. Lite brasilianska influenser, fast inte lika tekniskt.

Till top