En sån där lista

Allmänt / Permalink / 6

 

 

Tog listan från Emma



Stänger du av mobilen när du sover?
Nej.

Vem såg dig senast naken?
Min flickvän.

Hur såg du ut på högstadiet?

 

 

Serier och Affischer och Hemgjorda T-tröjor...



Hur kommer du att se ut som tjugo år?
Om jag lever ser jag säkert ut som nittiofem.

Hur var du på dagis?
Jag gick inte på dagis, knappt på lekis heller. Som liten var jag oerhört blyg och tystlåten.

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Det beror säkert på vem man frågar.
  
Har du något handikapp?
Möjligt, men har ingen lust att använda mig av det. Har funkat hittills.
 
Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
Verkligen inte. Ser nasare som ett intrång i min privata sfär. Jag hatar verkligen telefon- och dörrförsäljare som försöker pracka på en skit man inte behöver och inte vill ha.

Hur homo är du på en skala på 1-10?
Jag har soundtracket till filmen Grease och diggar flera av låtarna. You do the math. 

 

 

 


Med Travolta i högtalarna?



Tror du på utomjordingar?

Det borde finnas fler än bara vi i universum. Att de cirkulerar här och kör upp instrument i röven på amerikanska rednecks anser jag däremot mindre troligt.  


Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du då?
Svårt… Antingen Kalops eller lokala Kinakrogens kycklingsoppa. Den är legendarisk.

Tror du att gud är en man eller kvinna?
Ingetdera.

 

 Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Skaldjur, då jag är allergisk.


Har du blivit arresterad?
Ja.

Har du kysst en polis?
Eller hur.

Är du rädd för Securitasvakter?
Jag är inte det, men tonåringar bör vara det. Securitas liksom häktespersonal och dörrvakter är till och med farligare än snutar, då de inte ens klarat sig så långt. En typisk vakt har dolda Ns-sympatier och ett självhävdelsebehov som yttrar sig genom att han vill misshandla och förnedra fulla fjortisar för att känna sig viril och mäktig. Speciellt farliga i flock.

Har du något att dölja?
Inte för mina närmaste.  

Vad har du på nyckelknippan?
Kedja och Nycklar.

 

Är/har du varit gift?
Nej.

Kan du laga cyklar?
En punktering klarar jag.

Kan du fixa med bilar?
Byta däck och sånt ja…

Brukar du köra om?
Ingen lapp.

Kan du baka bröd?
Om jag har recept och ingredienser. Gillar att knåda.

Vet du hur man frostar av en frys?
Absolut.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?

Dallas -de tidiga avsnitten. Just för Lucy och höskullen. 

 

 

 





 

#1 - - CJ:

Haha! Skitbra svar! Oerhört tuff bild på dig själv i högstadiet.

#2 - - Ingo:

Hoho vilken liten Sundin-knatte! :D

#3 - - Emma:

Jamen, var är hängbröstfrågan?! ;)

Fantastiskt med högstadiebilden. Synd jag inte har några i datorn... eller kanske inte.

#4 - - stewe:

hehe=) jag strök hängbröstfrågan och några till helt utan skam.



nästan den enda bilden jag har från de där åren. En scanner fixade in alla gamla foton i datorn. Skitsnyggt med blonderad tuppkam och kolsvarta ögonbryn, verkligen.



#5 - - Pål:

Du var ju riktigt gullig när du var ung ;) Roliga svar för övrigt. Intressant det där med väktarna. Valet av tvserie var bra. Den var ju inte precis det bästa man sett, men de tv-serier som är bra vill man ju sällan leva i...

#6 - - Alice:

Mycket informativt. :D

Till top