"...man ska va som en Zombie"

Allmänt / Permalink / 2


Spineless & Undead Fiction



Ibland reagerar man sent, måste vara att det är mycket nu. Brev läggs på hög i inboxen och blogginlägg skrivs sällan färdigt. Men bättre sent än aldrig; polarn Markus mackan andersson har dragit igång något så extraordinärt och invecklat som en interaktiv zombienovell
Läsarna påverkar alltså själv handlingen, och själva spelrundan pågår oktober ut. Själv är jag grymt imponerad av arbetet som ligger bakom, herr andersson.

Missas på egen risk.




#1 - - Mackan Andersson:

Hey - tack för reklamen!



Och är det någon som är impad över den andres ambition så är det jag. Du har ta mig sjutton lyckats med allt, ju och inte fått något gratis. Starkt jobbat!



Hade sjukt gärna vilja se dig i spelet också. Du ska inte gå med i EfO:s insatsgrupp och vara med och skjuta av zombiesarna?

#2 - - stewe:



Så lite så=)



Tack för dina fina ord, och jag hade gärna spelat men har tyvärr inte tid. Känns som dygnet saknar timmar just nu, men jag trivs ändå.

Till top