Rex Erected

Allmänt / Permalink / 7






Tjo!
Nytt år och ändå inget direkt nytt. Sedan sist har jag

  • skrivit en hel del
  • läst en hel del sandman
  • sett en hel del buffy
  • tomtat
  • gått långa rundor och lyssnat till knarret under kängorna
  • sett arrested development
  • diggat watain i min källare
  • skrivit halvdana kommentarer på intressanta inlägg
  • läst dumskallarnas sammansvärjning
  • varit sjuk
  • varit ännu mer sjuk
  • jobbat och åkt buss
  • diggat punk i min källare
  • läst Aldrig fucka upp
  • gjort en snöängel
  • sett jävligt kassa filmer (nästan tjugefem min på twilight)
  • sett några bra rullar, mest såna jag redan sett tidigare.
  • läst REH-noveller.
  • åkt pulka!
  • läst Sputnikälskling
  • somnat med kängorna på
  • bojkottat datorn
  • fixat ett citat till en eventuell bok av en favoritförfattare (med hjälp av polarn pål)

och så vidare. Dags att kavla upp ärmarna, skotta uppfarten och kicka igång hjärnhalvan. Nu kör vi tills nästa gång tristessen infaller sig. Eller som logan skulle ha uttryckt det,
snikt!







#1 - - Ing0:

Heyy Stewen! Välkommen tillbaks i bloggosfären!

#2 - - H:

Welcome back!

#3 - - Pål:

Somna med kängorna på... La du dig i hallen eller? Kul att du är tillbaka.

#4 - - CJ:

Välkommen tillbaka! Sketakul att du bloggar igen.

#5 - - Emma:

Åh, du är alltså tillbaka igen! Det tackar vi för :)

#6 - - Cadial:

Kul att du ar tillbaka!

#7 - - s:





Tackar allihop!



Pål: nej, jag satte mig i vardagsrumsfåtöljen för att snöra upp men övermannades av john blund nånstans halvvägs. Kändes i tassarna dagarna efter...

Till top