Nya Trailern

Film / Permalink / 5



 

Håhåjaja... Är det inte dressmanvampyrer med höga pannor

så är det strandraggarbarbarer i brun-utan-sol...

Men jag blir faktiskt sugen på att se filmen.

 

 

 

#1 - - Emma:

Urgh, skulle vilja att det kom en ny riktig fem- poängarfilm snart. Ser bara om filmer jag redan sett nuförtiden. Enda jag ser framemot att titta på är Black Swan (och kanske Melancholia)

#2 - - Pål Eggert:

Verkar lite mysig ändå. Svärd, blod. barabarer. Hmm... Dock har jag för mig att det är en remake av den ursprungliga conanfilmen. Jag tyckte att det hade varit bättre att köra Howards noveller i ganska oförändrat skick. Okej, vissa kan behöva byggas ut, men en sådan som Elefanstens torn är ju bara att köra en filmversion av rakt av. Kunde ha blivit en fin serie filmer från den hyboriska världen.

#3 - - Sundin:



Emma;

Vafan? Är du tillbaka i bloggosfären ser jag -dunder!

Jag ser mest om gammalt skit och kollar på teveserieboxar just nu hemma värst, battlestar galactica och american dad. Winters bone var första nya filmen jag sett på månader. Vill också se Black Swan & Melancholia, jag brukar se allt von trier gör även om jag inte pallade idioterna.



Pål;

Ja absolut, jag var inte sarkastisk när jag skrev att jag blir sugen på att se den. I just den genren nöjer jag med mig med mindre än annars, därför var jag jätteförtjust i tex Solomon Kane trots bristerna.



#4 - - Emma:

Hittade ingen ny sysselsättning att ersätta skräpet med =&



Har med tänkt se battleStar galactica :) Missat alla gamla tv-serier som gick på annan kanal än svt och tv4 (nu missar jag allt)

#5 - - S:



Emma;

BS1 har räckt ganska länge, men det är snarare brist på tillfällen och ork än att den skulle vara dålig. Jag är inte helsåld, men karaktärerna är riktigt bra och det räcker långt.

3 säsonger Deadwood finns för en billig slant om du vill ha tips, plus kompletta Rome för 200 pix. Man kan sörja att de lades ned lite väl tidigt, men å andra sidan är de lättplöjda och man slipper se dom totalhaverera som tex Buffy gjorde i sista säsongen.



Till top