Stoftet av mina grusade drömmar ska blästra erat skinn

Publicerat / Eskapix, Eskapix förlag, grusade drömmar, skräcknovell, spår i snö / Permalink / 7





I öknen
såg jag en varelse, naken, bestialisk,
Som satt på huk på marken,
Höll sitt hjärta i händerna
Och åt av det

Jag sade; "Smakar det bra min vän?"
"Det smakar bittert, bittert", svarade han
"Men jag tycker om det
Emedan det är bittert
Och emedan det är mitt hjärta."


-Stephen Crane-









Vive la décadence - Förord av Henrik Holmström

Frightfest Forever - reportage av Magnus Blomdahl

Spår i snö - novell av Stewe Sundin

Bondage - bildspecial av Ellen von Unwerth

Strängar -novell av Camilla Jönsson

Tattoo Inspiration -old school tatueringar

En undergångssaga - novell av Sandra Christiansen

Men först låt oss be - novell av Patrik Centerwall

Tarot - illustration av Sandra Christiansen

Tyst Hunger -novell av Malin Rydén

Tysk expressionism - essä av Martin Glännhag

Lucio Fulci -reportage av Daniel Rehnlund

Chad Michael Ward -intervjuad av Henrik Holmström

Dessutom; Onda maskiner, Emelie Autumn, Litterära rebeller, Änglar


Beställ ditt eget blodbestänkta exemplar via
Hemsidan








Till top