Just nu...

Allmänt / Permalink / 2

 

 

 

… läser jag: Illa Far Landet av Tony Judt - socialpolitiskt, Maran av Lina Neidestam -serieporr, Mörkrets Hjärta av Joseph Conrad - Stenhårt.


 

… väntar jag: Mest på att det ska bli lördag och en veckas ledighet därefter.


… lyssnar jag på: We are the void av Dark Tranquillity, vilket är smått märkligt eftersom jag aldrig varit förtjust i vare sig DT eller göteborgssoundet i allmänhet.


… tittar jag på: Futurama igen, just nu säsong 3. Roswell that ends well! Where the buggaloo roams! Parasite Lost! Jag har också kört igång på Generation Kill, verkar lovande.

 

 






Enkät snodd från

Dark Places

 

 

 

 

 

 

#1 - - Pål Eggert:

Generation Kill var bra. Inte det bästa jag sett, men bättre än mycket annat.

#2 - - S:



Pål;

Av filmerna om opium/oljefältskrigen som jag sett, gillar jag bäst jarhead och hurt locker.

Eftersom Generation Kill känns närbesläktad faller den mig säkert i smaken.

Till top